Sportbilar...

     
   

Listan kan nog göras ännu längre på dom olika sportbilarna som finns världen över. Dom där exklusiva bilarna som man inte ser så ofta ute på vägarna men man vet ändå att dom finns. Man ser dom på bilder och i filmer. Det är väl alla killars/mäns och tjejer/kvinnors våta dröm att få sätta sig i en och antingen köra eller sitta brevid. Dock tror jag att för männen mycket roligare att köra.

Det jag ville ta upp med hela det här inlägget var väl att jag med har den där drömmen att en dag få sitta bakom ratten på en riktigt exklusiv bil av nåt märke. Och inte för att det är just kanske en Maserati eller en ferrari, Utan för att det är just en riktigt snor dyr bil. Som jag kanske aldrig i hela mitt liv skulle ha råd med. Nåt man måste få göra nån gång i livet. En sån där grej man nästan får skriva på nån lista "Saker jag ska göra innan jag dör".

Va säger du om saken? Har du nån dröm när det gäller bilar?
2 kommentarer
Postat av: Anonym

Varför skulle det vara viktigare för killar att köra sådana bilar än för tjejer?!

2009-05-21 @ 13:53:34
Postat av: Anonym

Jag vet inte, kanske för att fler killar är bilintresserade, men jag vet ju att det finns undantag då vissa tjejer/kvinnor är riktigt intresserade =)

2009-05-21 @ 21:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0