Vanlig Kombi..



Nu ska göra som Lilla har gjort i sin blogg om bilar. Prata om en mer och mer vanlig bil på våra vägar, jag talar om Volvo v50. Jag har som alla vet fått praktik och därför kör till och från Borghamn varje dag, detta har innebärt att man mer och mer har börjat titta på va för bilar man möter eller kör ifatt och det har slagit mig att v50 börjar bli riktigt poppis bland folket där ute. För jag möter minst 2 - 3 sånna bilar per dag. Eftersom jag själv tycker det är en underbar bil att köra så blir man så där glad av det, finns fler där ute som gillar den :) Jag måste bara tillägga att man ser också mer och mer nya volvo v70 ute på vägarna och det är ett plus med.
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0