Puts veck?!

Hmm...

Var kan dom vara? Just nu känner jag mig lite som eric för ett tag sen när man läste om att han hade "tappat bort" sin gps och nåt mer va det nu va... för jag har lyckats med att tappa bort mitt fina fodral med musik skivorna och den kabel jag kan koppla mellan streron i bilen och telefon. Fattar inte var jag kan ha lagt dom... Har jag otur så har pappa eller nån av hans arbetskamrater som har haft bilen lyckats städa bort det på nåt sätt. eller om han helt enkelt har lagt ur grejor ur bilen och dom två sakerna har "råkat" följa med.

iallafall så är det nog bäst att jag hittar dom snart om vi ha nåt att lyssna på när vi ska åka iväg på fredag =)
2 kommentarer
Postat av: Jessica

det finns radio annars pontus :)

2009-03-18 @ 10:42:22
URL: http://acissej.blogg.se/
Postat av: Pontus

Ja men vi måste ju ha lite annan musik =)

2009-03-18 @ 19:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0