Miss av 2 filmer?

Jag tycker jag har rätt bra koll på vilka filmer och serier som kommer ut på nätet och tv:n ( nörd! jag vet) :P men iallafall så satt jag och surfade runt lite på en av dom sidor som man kan "hitta" filmer och annat ifrån och insåg plösligt att jag både missat att filmen "Taken" hade kommit och " The Mutant Chronicles" och jag fattar inte hur det är möjligt, det som är mer fundersamt att båda finns som trailers på apple´s hemsida där allt annat visas och där är det "premiär" i april och nu i slutet på mars? Hur är det då möjligt att dom redan finns ute i dvd? Det är för mig ett mysterium!?

 Och appro på filmer så kan vi fylla på årets film lista med ett par titlar till..

Dragonball Evolution
Ghosts of Girlfriends Past
The Objective
Funny People
The Taking of Pelham 123
Echelon Conspiracy

Info och annat finns bla. på
http://www.apple.com/trailers
http://www.imdb.com
1 kommentarer
Postat av: Jim

Ahh nu kom ja på vilken den andra filmen var "mutant chronicles" den hade jag på disken för bra längesen men slängde den då ja tyckte den verkade lite B.

Hehe :D

2009-03-07 @ 04:52:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0