Aftonbladets bilblogg...

"Vi biljournalister brukar beklaga oss över alla halvnakna tjejer som "förgyller" nya
bilmodeller på bilsalongerna. Det är pinsamt, både för oss och för flickorna.

Gubbsjukt.

Men när Måns Zelmerlöw omger sin med vulgära dansare i Melodifestivalen.
Då är det ingen som reagerar. Och han är väl ändå inte gubbsjuk, än. Och inte hans fans heller.
Eller?Unket var det i alla fall. Tur att han inte vann, och drog iväg till Moskva med eländet."


Så står det i bilbloggen på aftonbladet, och jag har med läst ett liknade inlägg på ett forum där det här just diskuterades. Och jag tänker, jag håller med jag stödjer både bilbloggen och inlägget på forumet jag pratade om att bilar och "lätt klädda" damer verkligen inte hör ihop, Visst jag har läst ett antal inlägg där det sägs att va tusan damerna väljer väl själv om dom vill vara med eller inte? Ja det gör dom väl, men ska man inte ställa sig nån typ att fråga är det rätt av bilföretagen att proppa på att det ska vara väldigt "avklätt" ?? Jag själv tycker det är väldigt galet, visst det får gärna vara nån dam som visar bilen men då ska det vara med lite mer kläder på.
1 kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Pontus! Ni é nog alla välkomna att göra ett besök här i Skåneland (i påsk?), men se till att ringa mamma och pappa om saken för de får ju ombesörja för er logi. Det blir nog lättast så:-). Annars e allt bra i Vadstena? Kramar!

2009-03-23 @ 08:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0