Ny vecka... o update =)

Ny vecka med nya äventyr? Right?

Får man ju hoppas på iallafall...

Helgen har annars varit riktigt bra tycker jag, riktigt trevlig fredag med först lunch med Linda på Rådhuskällaren där vi käkade dagens som bestod av Fläskfile och klyftpotatis med peppar sås =)  Mums! Sen drog vi vidare bort till östenssons för att handla lite grill grejor till kvällen och så vart det en glass med... =) Resten av eftermiddagen satt vi på lindas balkong o snackade, tittade på bilarna nedanför och hade det riktigt oförkämt bra!

Kvällen då spenderades nere i hamn parken där vi drog fram grillarna och grillade, umgicks med goda vänner och hade det riktigt trevligt! Så det tackar jag så mycket för!

Lördagen
Var jag mer eller mindre Taxi, var god dröj! åt både brosan och hans vänner som var inne i motala o festade och spelade.

Söndagen
Dagen då det var morsdag och man spenderade dagen med familj och släkt på lite olika ställen, Först var det farmor & farfar, Lunch o tillhörade fika. Sen vidare till kusinen som fyllde..  och självklart gick det ner mer kakor, dricka, bullar och tårta! Magen stod i fyra hörn efter det kan jag lova!

Veckan pågår nu har jag inte mycket inplanerat förutom 1 möte på torsdag... dock är jag sugen på Terminator 4 som har premiär i veckan. Nåt vi ska styra upp folk?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0