Jobb & åter Jobb....

Och det är skoj som tusan, den ena dagen är inte lik den andra ska jag säga. Det händer alltid nåt nytt man lär sig eller får veta. Jag trivs tusan så bra på expert och med kollegorna.

Va ska man säga om den här veckan som har gått då?

Mycket träning kvar va två ord, Det började med box pass i måndags, innebandy två timmar i tisdags och vanlig gym träning både onsdag och torsdag.  Och jag kan säga att jag har vart rätt mör i kroppen.

Jul och nyår närmar sig fort som attans och jag vet inte riktigt va jag vill göra än eller var man ska vara nånstans. Vorre trevligt för att för en gångs skull åka iväg nånstans. Va i nån annan stad.

Var ska ni vara på nyår? Jul?
0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


RSS 2.0